Stödmedlem Föreningen Dansfabriken Ängelholm <3

Idrottsrörelsen har gått igenom svåra prövningar de senaste åren med anledning av pandemin.

Många har inte kunnat gå till träningen som vanligt. Många har inte kunnat träffa sina kompisar och fått sitt viktiga andrum i vardagen. Idrottens betydelse har blivit glasklar när den inte längre har varit självklar.

Men det har också funnits ljusglimtar: Människor har gått samman, ställt om och ställt upp för varandra. <3 Just nu är det många idrottsföreningar som har det tufft samtidigt som idrottsrörelsen behövs mer än någonsin. Ett sätt som du kan stötta på är genom att bli stödmedlem.

Tillsammans tar vi oss ur krisen stärkta. ❤️

Varmaste tack för att du/ni önskar stötta vår förening som stödmedlem!

Ett stödmedlemskap kostar 250 kr för ett verksamhetsår (HT till HT). Faktura skickas till angiven e-postadress.

Föreningen Dansfabriken Ängelholm
Org nr 839400-9347
Besöksadress: Nybrovägen 4, 262 63 Ängelholm
Postadress: Box 1056, 262 21 Ängelholm

Facebook: Dansfabriken Ängelholm
Instagram: Dansfabriken #dansfabriken

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Personuppgifter/Målsman
Fyll i den aktiva personens namn och födelsedatum. Är du över 18 behöver du inte fylla i målsmansuppgifter. Målsmansuppgifterna blir per automatik inte obligatoriska när du fyller i ett födelseår som innebär att du är över 18 år.
Personuppgifter
PersonNr * -